hazan95 Kizlar ben ne doktoruma karar verebildim ne de nasil doğuracağıma 🥱 Prenses doğum istiyorum Tavsiyeleriniz var mi?
Sinapsis hazan95 ben de aynı durumdayım. Normal doğuma daha yakınım ama iyi bir doktora ihtiyacım var normal doğumu destekleyen
hazan95 Sinapsis melek aydini tavsiye ederim sonuna kadar normal dogumcu kesiye karsi herseyin dogal olmasi taraftari
Minnaksurpriz Sinapsis Ayşe seçil özban a gidiyorum sağlık hastanesinde normal doğumu destekliyor tek sorun çok yoğun olduğu için biraz bekletiyor
Sinapsis hazan95 o da cerrahide galiba. Cerrahiden de emin değilim. 🙄🙄 Doğum yaklaştıkça kafalar karışık 👀
hazan95 Sinapsis evet cerrahide o konuda bende cok düşündüm ama artik karar verdim uzun zamandir dusunup arastiriyorum 35+4teyim cunku sizin kac haftalik