tugcedoganay1 kızlar 37.haftaya girdik kiloları alalım🥰 kilo alımı devam ediyormu 37.den sonra yoksa yavaşlıyormu
Ozturkkkk tugcedoganay1 bugun doktor kontrolumuz vardi 3200 olmus kuzucugum. Son haftalarda daha hizli kilo aliyorlar diye biliyorum
tugcedoganay1 @Ozturkkkk ilk gebeliğim normal için zorlarım dedi doktorum bi sakıncası yok şuan bakalım
Ozturkkkk tugcedoganay1 henuz sanci falan cıkmadı, kendimiz sezeryan talep ettigimiz icin ortak olarak o tarihi belirledik
Deletedmom_116 tugcedoganay1 Dogurmadim bı kaç gün daha çıkmasın Ztaen gribim iyi olayım öle gelsin🤣🤣🤣 haftam bitti ama gelişimi 39+3 üç dört günü var Yoksa zorla ciakrcaz
Sedavedoga tugcedoganay1 37+5 iz geçen hafta 300gr almıştı çarşamba kontrol var daha hızlı kilo alıyorlar diye duymuştum son haftalarda