Guenn yaa bende Barlas ismini çok begenıyorum esım ıstememıstı bızde de ama yanı sızde begendıysenız aılelerı cok takmayın kafaya bızde Aslan ıstıyoruz karsı cıktılar ama bız ıstıyoruz sonucta koyacagız ıcıme sınmeyen bı ısmı nıye koyayım baskaları ıstıyo ya da ıstemıyo dıye :))