Beloveddd Hayatın her zamanında saygı öncelikli kuraldır . Araştırmanız , öğrenmek istemeniz , soru sormanız , şikayetinizi söylemeniz tabi ki hakkınız . Ki hamilesiniz ve hassassınız . Anlaşılan gittiğiniz doktor kişisel hayatındaki mutsuzluğu kariyer hayatınada taşımış . Sizi üzmek yada size kaba konuşmak gibi bir hakkı asla yok farklı doktora gitmenizi tavsiye ederim . Hiç kimse sizden önemli değil .