busrayldr1 Kızlar 2 hafta önce düşük yaptım. Doktor kanaman bitince Corasiprin kullan dedi. Ne kadar süreli olduğunu demedi. Siz ne kadar süreli kullandınız?
Ebru_20 busrayldr1 gebelik oluşursa gebelik te de devam eden doktorlar oluyor ama sorun olmazsa beli bı aylık olduktan sonra kesiyor kontrolle gitiginde sor o zaman söyler ne kadar kullanman gerektiğini
busrayldr1 Ebru_20 Farklı doktorlara gideceğim mecbur. Doktor sıkıntısıda yaşadım. Her doktor farklı bişey söylüyor kafam karışık
Ebru_20 busrayldr1 doktor çok önemli araştır güzel bir doktor bul en güzeli bu dönemde bilgili doktor çok daha iyi oluyor
busrayldr1 Ebru_20 Kesinlikle ama kim doğru belli değil işte. Düşük yaptığım zaman 3 farklı hastaneye gittim hepsi ayrı bişey uygulamak istedi. Zormuş anne olmak şimdiden anladım. Hamile kalması, doğurması, büyütmesi ayrı dert
Ebru_20 busrayldr1 evet zor ama Allah bir şekilde kolaylık sağlıyor ben de düşük yaptım 2 sene hiç çocuğum olmadı bı doktora gidiyordum sürekli bana kilo ver diyordu sonra doktordan sıkıldım değiştirdim doktor bana bazı açıklamalar yaptı anlatı ama tedaviye baslamamız gerekiyor dedi 1 yıl denedik olmadı en son tüp bebek dedi doktor yaptık tüp bebek tutu o zaman düşük yaptığım zaman ben de çok doktor araştırdım şimdi iyiki bu doktoru seçim yapmışım dedim
busrayldr1 Ebru_20 Rabbim hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Gerçekten öyle bazen doktor değiştirmek iyi oluyor. Bide ilk hamilelik zamanı çok önemli secim doktor
Ebru_20 busrayldr1 inşallah canım amin Allah sana da nasip etsin inşallah ilk hamilelik ve doğum çok önemli