Benimde öyleymiş hamileliğimden önce bilmiyordum ben bir zorluğunu yaşamadım çok şükür doktorum ilk 3 ay kanaman olabilir ve çok erken değil ama erken doğum yapma şansın da var 36. Hafta gibi demisti onun için Progestan kullanalim dedi 32.haftaya kadar ilacı kullanacağım şimdi 18 haftalik hamileyim o kanama olabilir dediği dönemde çok şükür hiç kanamam olmadı ben bir zorluk yaşamıyorum yani bence hiç tedirgin olma 😊🥹