Dün post açmıştım kızlar belirtilerin vardı tabiki ama adet belirtileri ile aynı olunca insan karıştırıyor gebelik mi yoksa adet mi diye dün lekelenme başlamıştı ilk önce kahvemsi sonra oeceteye silince pembe geldi dün hiç gelmedi başka bugün tekrara çok az kahverengi oldu sanırım adet sokulcek gibi hissediyorum bel ağrısı alt karın ağrısı göğüs hassasiyeti 🥺🥺