guzelanne01_ Ceren-dilamert öğrenebilirsin doktorun alanında uzmansa ve Bebeğin erkekse genelde Erkek bebeklerin cinsiyeti daha hızlı belli oluyor Organı daha hızlı gelişdiğinden 12 haftamda öğrendim bende %99 erkek dedi kızımı 15 ila 16 hafta arasında öğrenmiştim
Aysee1123 Ceren-dilamert Bana o gün kız demişti doktorum değişmedi şuan 20+4. Ama bu konu değişkenlik gösteriyor herkeste ve her doktorda. O yüzden belli olmaz ne olucağı ☺️
Dodomoms O haftalarda kesin olmuyor bana kız dedi o haftada 15 de oğlan çıktı. Erkekse pipi sonra oluşuyor henüz erken belli olmaz sorsanda o hafta kız derler yani