Kızlar merhaba 34. Haftada dogum yaptım bebegim 1 hafta küvezde kaldı çok şükür çıktık 5 gündür evimizdeyiz bugun saglık ocagına gittik saglık bakanlıgından arayıp hastaneden alınan topuk kanında 1 tane kan degerinde sıkıntı görülmüş Kah riski varmış ama tanı konulmamışlar araştırma hastanesine sevk verdiler başına gelen varmı aceba nasıl bir hastalıktır yada böyle olup Araştırmaya gittiginde bişey çıkmayan varmı