Merhaba, bugün ikili tarama testim vardı. Bebeğim aslında 12+5 ama doktor 13+3 dedi. Hesaplamalar 12+5 e göre fazla çıkar düzeltelim haftasını dedi. Boyuna vs baktı yine 13+3 dedi. Bu nasıl oluyor. Döllenme ve adete göre düzenlemeler var tam anlayamadım ama fikriniz nedir?