İlk kızımı 2 sene emzirdim ikizlerime 2 ay sağıp verdim sütümü. Sütüm çoktu ama süt sağmak falan sinirimi bozuyordu o yüzden bıraktım mama veriyordum sadece bu benim kendi kararım gayette sağlıklılar maşallah mama yı bu kadar abartmaya gerek yok tabiki anne sütü en iyisi ama herkesin sütü olmuyor veya emzirmeyi sevmeyen de var bu demek değil ki bebeğe kötülük yapıyosun veya yetersizsin veya emziren anne mama veren anneye göre daha iyi anne olmuyor yani bu kadar baskı yapmayın kendinize emzirmek istiyorsanız sağın her iki saatte bir 2 saati geçirmeyin ne kadar sağarsanız o kadar olur ama bazende olmuyor yapacak bişey yok o psikolojiden çıkın. İnsanların ilk sorduğu emziriyomusun olduğu için bu piskolojik olarak bir baskı oluşmuş annelerde ben öyle soranlara doyuruyorum karnını diyorum kimseyi ilgilendirmez