duru_kzuey18 41+3 ye normal doğum yaptım 4,5 yıl oldu benim doğumum kolay oldu çok kolaydı benim ağrı eşiğim yüksekti açılmam 3 cm civarıydı yatışım olduğunda 11 gibi yatışım oldu 2 ye kadar doktor bekledim öğlen saatleri doktor gelene kadar açılma 4 oldu sancım vardı ama hiç hissetmiyordum doktor gelince suni sancı taktılar bana mısın demedi sancı çekmeden 7 cm oldum suni ile doktor açılma yavaş ilerliyor diye şu kesemi patlattı 20 dakika kadar sancı çektim ama sağlam sancıydı 🤩 20 dakikada 3 cm daha açılıp 10 cm ile normal doğuma alındım kolay doğum oldu kesisiz olacaktı ama Kızımın omzu takılınca doktor kesi atmak zorunda kalmış ben zaten o kısmı anlamadım eşim girmişti doğuma o an o söyledi karşımda ağlıyor herhalde mutluluktan diyorum hiç aklıma kesi gelmedi orda masasayım bana diyo ki seni kestiler 🙂 çok kokaydı benim doğumum şuan ikinciye hamileyim inşallah yine böyle kolay olur ve sizlerinde inşallah