Mvisss9 Valla öyle bi kurarım ki yerden yere bile vurabilirim yazdıklarımla gıkın bile çıkmaz. Yazdıklarım senin kadar vicdansız değil ne yazıkki iki çocuk annesiyim bu kadar vicdansız olamadım daha. Bu sayfa size göre değil gidip park ta kumda oynamalısınız. Ben her zaman haklının yanındayım senin haklı olur bir tarafın yok ki. Madem senin dikkatini çekmiyor grip te yazma gereği niye duyuyorsun posta. Burda avukatlık yapan kim sence... Bana öğretme bazı şeyleri 😉