Betuss7 ayyy dunyanin en guzel teknolojik aletlerinden biri herhalde 😂😂 kullandigim zaman eşimle beraber karsisina gecip izliyoruz hahah. Neyse, benmki bosch mum serisi ve numarasi 2 idi sanirim. Ama şyle bseyim var benm, keske okdr cok parcali almak yerine sadece hamur makinasi alsaydim diyorum. Onun disinda ben memnunum suanlik boschtan.