Ben daha onecelerde ovulasyon kullanmıştım hamile kalmıştım sağlıksız oldular neyse bu ay yine deneyeceğim. Ama benim hergun aynı saatlerde yapma şansım çok zor çalışma şartlarından iş çıkışları da hep eve gidemiyorum hemen. Bir de bu hafta mezuniyet var Bi orda Bi burda olcam nerde nasıl yapcam sürekli. Akşamları 11 falan yapsam olmaz mı iki saat sıvıyı kesip ?