Tüp bebekle hamile kaldım bugün 6+1 haftalık olduğunu öğrendik kalp atışlarını da dinledik kanama alanının olmadığını herşeyin normal olduğunu söyledi ama eve gelince peçeteye bayağı geldi sonra yavaş yavaş azaldı alttan muayeneden kaynaklı olduğunu düşünüyorum bilgisi olan varsa çok sevinirim 🙏