Erbasc Ben 29+6 da gitmiştim. 1303 demişti doktorum. Bana bile dikkat et, çokta şişkolatma nasıl doğuracaksın demişti. Bende şeker çıkmadı ama şeker kullanma, yediğiz meyveler bunu fazlasıyla karşılıyor dedi. Bol bol su tüket canım. Şekerli gıdalardan uzak dur. Tabiki kilolu doğmalarını hepimiz isteriz fakat önemli olan ayına göre normal ve dengeli kilo alımı olmalı💕