Kızlar Öncelikle Allaha inancım sonsuzdur. Verecek olan bebiş hem mucize hem başım gözüm üstüne. Öncelikle sağlıklı olması Rabbimden dileğim. Eşimin ilk evliliğinden 3 kızı var bizimde bir kızımız var. Rabbim bana tekrar anne olmayı nasip etti. Eşimde bir erkek evladı olsun istiyor. Rabbimden iste diyorum gönülden iste olur inşallah diyorum. Bir şeyi merak ediyorum benim sat nisan 17 ilk beraberlik tam yumurtlama günü oldu 29/30 nisan sanırım o güne denk geldi. Acaba erkek olma ihtimali varmıdır. Hani nette öyle şeyler falan görüyorum ama ne kadar doğru olur bilemem.