456 cnm benim 13 haftalıkken doktorum kıza benziyo dedi. Ama düşük bi oran yüzde 55 diyim dedi 15 haftalik gittiğimde yüzde 70 kız dedi. Ama 15 ile 18 hafta arasında dış genital organları oluşumu çok yüksekmiş önce kız diyipte sonradan erkek olduğunu öğrenmeleri normalmiş yani 😁😁 bende deli gibi biseyler almak istiyodum ama geride kalan yüzde 30 da çok büyük bi oran diye bi yanım al diyo du bi yanım bekle diyodu..
3 hafta sonra kontrole çağırmıştı ama 3 hafta bize çok uzun geldi ben devlete gittim belki o söyler diye bilgisayarın ekrarinina bile baktirmadi. Kendi doktorum kız demişti bi değişiklik yok dimi dilan dedim eveledi geveledi yaa bu haftalarda belli olmaz bisey soyliyemem falan filan .. bırak öğrenmeyi çocuğumu bile göremedim ekranda 😄 neyse sonra gittiğimde doktorum kız dedi... öyle öğrenmiş olduk..