Sevval0308 Hanımlar nasilsinizzz? Ne gibi şikayetleriniz var doğum şekliniz belirlendi mi cinsiyetler neler biraz sohbet edelim🥰💚
Bet1 Sevval0308 35 haftalık hamileyim kasık ağrısı karında sertlesmeler çok sık idrara çıkma baskı var birde. İlki sezeryandi o yüzden buda sezeryan olacak. İkinci oglumuzu bekliyoruz. Muhtemelen haftaya sezeryan günümüz belli olacak
en_guzel_emanetlerim Sevval0308 nasipse normal olacak 35+5 haftamız ama 2 hafta önde gidiyor birde baya kilo almış eğer zorlamazsa doğum şeklimiz normal ikinci doğumum
Melekannee17 Anonim3447 ay bu neden oluyor ya ben de 33. Haftadayim karnım küçülmüş gibi geliyor ve bugün aynı şeyi çok alakasız biri de söyledi karnın küçülmüş diye bu gerçek mi ya?
Sevval0308 Bet1 hayırla gelsin inşaallah benimde sertleşme ve sık idrara çıkma var birde el kol ağrısıyla ayaklarım çok sisiyor
Aysenur-2019 en_guzel_emanetlerim bizde bugün 35+5 olduk aynıyız sizinle kilosu kaç gr biz 34 de gitmiştik en son çarşamba kontrolumüz var
Keuzun en_guzel_emanetlerim ayy canım bende aynı senin gibiyim bana doktor sat yanlış hatırlıyor olabilirsin sen dedi ama ben eminim.. bu 2. Gebeliğim cuma günü kontrolüm var bakalım. 34de 2690dı. Geçen hafta 35+6 da gittik 3500 küsür bişey dedi ben duyunca şok oldum zaten. Şuan 36+5deyiz
Anonim3447 Sevval0308 hayır ama 1 haftadır ne yesem sanki sindiremiyorum afedersiniz kusmak istiyorum
inciata 35+0 ilk doğum sezeryan buda öyle 10 temmuz allah nasip ederse mide bulantım hiç geçmedi dahada arttı tuvaletten çıkamıyorum ateş basmaları nefes alamamak oturamıyorum bile uzanmaktan heryerim ağrıdı çalışıyorumda haftaya cuma son
Lndakrmn Bende de çok sık idrara çıkma var özellikle geceleri uyku düzenim tamamen bozuldu ayaklarım ellerim şişiyor 🫠
Sevval0308 Lndakrmn uyku bende finish yani bir saatte bir uyanıyorum birde bir haftadır çok terliyorum Elazığ serin olmasına rağmen
Sevval0308 Gulden91 hangi sehirdesiniz? Bizim buralar arada basiyor yani yağmur var normalde ama yağmur olmadiginda da bulut sıcağı mahvediyor insani
Lndakrmn Yaz mevsiminde hamileliğin son demlerini yaşamak ayrı bir zormuş Allah hepimize sağlık sıhhat versin bebeklerimizi kucagımıza alabilmeyi nasip etsin bütün zorluklara değer bu duygu böyle düsünüp motive ediyorum kendimi 🌼