36.haftadayım sabah pembe ve kahverengi tonlarında bir akıntım geldi araştırdığım kadarıyla nişan gelmesi olduğunu düşünüyorum. Sancım ve kasılmam yok ama doğum başlangıcı olabilir mi ? Hemen doktora gitmeli miyim tedirginim ilk gebeliğim olduğu için