Nur1211 Kına üzerine hiç bir boya tutmaz canım. Açıcı kullanıp rengi dahi açılsa yine alt zeminde o kına kusar ve tam istediğin anlamda saç açılmaz sadece saçın yıprandığıyla kalır,zaten sende açıcı istemiyormuşsun emzirme döneminde zaten pek açma işleminide uygulamazlar. Sabırlıysan kınanın akmasını beklemelisin.Beyaz kalıp sabun, karbonat veya sadece kepekli saçlara özel şampuanlarda çok çabuk akıtıyor bunlardan birini düzenli kullanırsan daha kısa sürede akmış olur