Zele_1207 Bebek arabası araştırması yapıyorum bir türlü karar veremiyorum travel sistem olsun istiyorum puset ihtiyacımızda olacak çünkü ama ya güzel değil ya çok pahalı ve çok fazla model marka var kafa karıştırıyor. Yoyko markasına karar vermiştim aslında onu alacaktım ama Hepsiburada da stoğu girmiyor
Pembesarelle2 Zele_1207 Elelebaby alroad modelini aldım ben mükemmel bir araba çok beğeniyorum özellikleri tam istediğim gibü ama fiyat olarak baya artmış sık sık indirime giriyor gri renk aldım ben bakmanı tavsiye ediyorum Aynı şekilde Elele Ranger modelinede bakabilirsin
Sevdaistanbul Zele_1207 hemen söyliyeyiim baby mall internet sitesinde sepette indirim var şuan Kanz XGo Plus Modeli çok iyi o kadar çok bebek arabası arşatırdık ki en son bu modelde karar kıldık mağazalarda 11 bin ama baby mall de 8 bine geliyor sepette
Pembesarelle2 Zele_1207 Ben trendyoldan aldım şuan stok yok elelenin kendi sayfasında da ama Ranger modeli stokta mevcut Eğer bulunduğunuz yerde Elele mağazası varsa oradan da bakabilirsiniz Benim aldığım 1.5 yıl oluyor henüz gebe değilim bebeğimde yok erken aldım diye tepki gösteren çok oldu ama o zaman 2.900₺ almıştım şuan 7-8 bine kadar çıktı arabanın fiyatı
Sevdaistanbul Zele_1207 elele internet sitesinde mevcuttur ben de ordan madre anne yanı park yatak almayı planlıyorum
Sevdaistanbul Zele_1207 eğer fiyat fazla gelirse kraft onyx nw modeli de güzel fiytı daha uygun tek farkı karaftın taşıma kapasitesi 15 kg kanzın 22 kilo
esnyz14 Zele_1207 Uzun araştırmalar sonucu Kanz x go plus aldık bizde. Şimdilik gayet içimize sindi umarım bebişimizde sever
Zele_1207 esnyz14 insallah memnun kalırsınız sizde,bu K-go ve X-go modelerinin farkı nedir biliyor musunuz
esnyz14 Zele_1207 Malzeme farkı var diye biliyorum. V-go ürünü de güzel bu arada. Go plusta ayak örtüleri vs var diğerlerinde yok diye biliyorum birde. Siz yine de tekrar bir araştırın çünkü ben 10 haftalıkken falan aldım üstünden 20 hafta geçti net hatırlamıyorum 🫣
Sevdaistanbul Zele_1207 k go biraz hantal xgo çok pratik bence ve içinden hem yağmurluk hem ayak örtüleri çıkıyor arka tekerleri de büyük bence çok iyi bu sürüşünü bir mağazada test ettim kolaydı
Zele_1207 esnyz14 bende o kadar araştırdım ki kafamda hepsi birine girdi suan hangisi neydi hatırlamıyorum 🤦♀️
Kediler Kraft cheer aldım, taşıma kapasitesi 22 kg. Puseti var, çift yönlü kullanılabiliyor. Malzemeleri çok kaliteli. Uzun araştırmalar sonucu bana en mantıklı gelen bu oldu
esnyz14 Zele_1207 Çok iyi anlıyorum seni bende öyle olmuştum. Beğendiğin modelleri gerçekte görebilme şansın varsa ama gerçekte bakmanı tavsiye ederim🌺
Sevdaistanbul Zele_1207 yani bence xgo plus krafttan daha kaliteli diye düşünüyorum ama tabi fiyat farkı var yine de araştırın videolarına bakın derim 2 sinin de