Kızlar selam ben 28 haftalık hamileyim kan değerim 10.6 çıktı. Doktorum bisey demedi ama az önce aile hekiminde gebelik izlemim vardı hemşirem düşük gözüküyor kanın ve kan ilacı başlasan iyi olur halsizliğinde var dedi. Doktoruma yazdım şimdi böyle bi sorun yaşayan var mi? Ya da kan ilacı kullanan:)