Hanımlar yaşayanınız var mı? 3-4 gündür ayaklarımda sürekli kaşıntı vardı ama çok kızarıklık gözükmüyordu. Dün geceden beri hem kızarıklıklar arttı hem de bulantı ve ishal olmaya başladı. İnternetten baktım kolestaz belirtileri yazıyor. Sabah aile hekimine gittim devlet hastanesinde sıra beklemiyim doktorumuz da ilgili diye, o da şüphe var ama kan tahlili olmadan emin olamayız dedi. Aile hekimlikleri kanı sadece sabah 9-10 arası alıyormuş. Çam sakuraya kadın doğum acile gideceğim, zaten 4 gündür erteliyorum daha fazla ertelemek istemedim ve işten de zor izin alabiliyorum zaten bugün izin almışken halledeyim dedim ama yaşayanınız var mı süreç nasıl oluyor bilgi verebilir misiniz