Ay_gun canım doktorun neden hemen sezaryen diyor ki ben 40 haftalık olcam benim bebeğimin başı da kanala yerleşmemiş sacım çıkıyor yerleşme olmadığı için alttan bakmıyor ama hiç sezaryen olursun demedi bana beklicez kanala yerleşmesini dedi Bekliyoruz bizde