Tubag1 Kızlar çok kötüyümm doktor aguementin ve parol verdi kullanan varmı aranızda antibiyotik ?? Kullanmaua çekiniyorum
Leman2001 Tubag1 bana doktorum enfeksiyonum oldugu için önerdi.Fakat 5 günden fazla kullanmamamı söyledi çok güçlü antibiyotik
kevserky Tubag1 bende idrar yolları için kullandım. Bu ağır antibiyotik amam kadın doğum doktorunuz kullanın dediyse kullanabilirsiniz.
Saribaloon Benimde boğazımda yoğun enfeksiyon varmış bugün acil doktoru augementin verdi 9 haftalık hamileyim..bir sakincasi yok dedi sonra kendi doktorumu arayıp sordum oda kullanabilirsin dedi ama yinede hiç içim rahat degil