Deryaa00 Kızlar eşimin ilk babalar günü şu an hamileyim kutlamak saçma olmaz dimi daha doğmamış diye 😄 ve hediye pasta almayı düşünüyorum nasılsın sizce başka fikirleriniz var mi
Nur_50 Deryaa00 bende iş yerine aynı tşört gönderecem baba ve çoçuk ilk babalar günün kutlu olsun diye.🤣🤣 Tişört bunlar
Pnr_KMRC1 Deryaa00 ben kutlama falan yapmıcam seneye artık çünkü bende hamileyim bana anneler gününde pasta hediye falan yapılmadığından bende yapmıcam 🤭 ben sadece çocugumun ağzından mektup yazmayı düşüyorum üzerinede bebeğin yüzünün net göründüğü ultrason fotosunu eklicem belki sanada fikir olur cnm💕🫶😁
Avril Deryaa00 ben de hamileyim eşim anneler gününde bana çiçek almıştı ben de pasta yapacağım o gün. Baba oğul tişört takım alacaktım ama vazgeçtim bebiş doğsun da o zaman alırım seneye o şekilde kutlarız inşallah
Hazalibis Yani güzel düşünce ama ben şu anlık bir şey yapmayı düşünmüyorum seneye kızımla beraber kutlarım artık😊
Nur_50 Pnr_KMRC1 ya ama düşünmesi lazımdı eşinizin ben hamile olsam eşim kesin hediye alırdı 😃ama bazı erkekler malesef düşünemiyor
Pnr_KMRC1 Nur_50 eşimin öyle özel gün şeyleri yok genelde özel olmayan günlerde hediye alıyor aniden içinden ne zaman gelirse 😁
Pnr_KMRC1 Deryaa00 oda değişikmiş 😁 bana özel günlerde bişey almıyor normal günde alıyor ama oda senede bir kere falan oluyor bende çok hediye bekleyen biri olmadığımdan sorun etmiyorum bende ona almıyorum anlaşıp gidiyoruz😁
Lajanam Bende o güne özel sevdiği yemekleri yaparım, kutlarım. Anneler gününde eşim kolye alıp kutlamıştı bakalım duygusalım zaten ağlamam inşallah 😂