uyar-46 Kızlar bebeğim normalde belli düzeyde harektliydi ama bugun hiç hissemediyorum çok hafif bir iki kıpırtı oldu henüz normalde meyve çikolata yeyince coşardı hemen evham yapmak istemiyorum ama sizce normal mi
Leman2001 uyar-46 34+5 haftalıgız dünden beridir benim bebegiminde hareketleri baya bi azaldı.Bu haftalarda normal sayılıyomuş çünki bebek büyüyor yer daraldığı icin önceki haftalardakı gibi hareketli olmuyomuş
Merve1994-01 uyar-46 benim de bebeğimin hareketler azaldı. Doktorum her iki saate bir mutlaka hissetmelisin dedi. Kontrol etti ve suyum azalmış. Su azalınca, hareketler de azalıyormuş. İsterseniz sizde bir baktırın.