Yalinn8 Findix ben avent in camini aldim, dr.browns cocuk gazli olursa alin dediler, onu da yasayip gorcem😉
AygyulSina Findix hangisini alirsan al ama cam olmasina dikat et kurstaki ebe plastikten vermeyin dedi. Ben sahsen avent cam olani alicam kucuk ml olanini
Betultaskin AygyulSina Findix Burda sorayım belki deneyimli olan vardır, küçük biberonu avent cam alıcam ama büyük olanı nasıl alsam bilmiyorum cam olanı çocuk tutmaya başlayınca biryerine düşürür mü veya kırılır da zarar verir mi diye düşünüyorum
Gzddlk Deletedmom434 Anladım canım erkekse cinsiyet o zaman dr. browns almalı erkeklerde gaz problemi daha çok oluyor genelde
AygyulSina Betultaskin buyukde olsa ben yine cam alicam cunku ebe oyle dedi cam kulanin plastik zararli madelleri geciriyor dedi. Ve kirilmaz diye dusunuyorum cunku kalin tabakali
1850 Findix ben dr brownS aldım cocukta gaz oluşumunu engelleyen boru var içinde. Ama bakalım ınsallah memnun kalırız