acemi1annee Hanımlar Merhaba 20+3 günlük hamileyim az önce karnimda bir şey alt tarafa doğru düştü sandım cok endiselendim bebeğime mi bir sey oldu internette bebeğin plasentadan ayrıldığı soyleniyor.
Sermec27 acemi1annee benim bildiğim bebek plasentadan ayrılınca çok yoğun bir kanama oluyor belki de hareket etmiştir kötü düşünme canım
Zeynepozcan acemi1annee internette bebeğin plasentadan ayrıldığı soyleniyor. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ doktorlar boşuna mı okumuş yani
myangelson acemi1annee doktora gitsen içindeki endişe de gider burada kimse birşey söyleyemez ki sana
acemi1annee Sermec27 kanamam felan yok doktora zaten gideceğim hazirlaniyorum suan ama belki ayni sey basina gelen biri vardir yol boyu korkudan kurtarir beni diye düşünürek yazdım.
Sermec27 acemi1annee bence kötü bir şey olamamıştır yine de doktoruna bir gözuk inşallah herşey yolundadir 🤲
n1saa Biraz cikolata vs ye belki bebek hareketidir yeni yeni basladimiz icin hareketleri hissetmeye olabiliyo bazen ama nolur nolmaz doktorada görün
peri_07 acemi1annee aynı ay aynı gündeyiz. Dün bana da aynı şey oldu doktorumla iletişim halindeyim kendisi şehir dışında. Bebeğin büyüdüğü için dönme hareketini daha fazla hissedersin dedi. Korkmana gerek yok canım şuan da tekme atıyor hatta😊
acemi1annee Oznr Simdi doktorumu aradim kanama olmadığı sürece sıkıntı yok sizinde dediğiniz gibi bebek dönmüş veya takla atmış olabilir dedi . 😇 Masallah bebegine rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin. 😌
n1saa acemi1annee çok şükğr haftalarımız neredeyse aynı bnde 22 haftamdayım şuan ilkkez güçlü bi şekilde hissettimde noluyo lan demiştim meğer bizimki dönüyomuş😂😅