Kızlar ben perşembe günü sezaryen alacağım doktor dediki sabah 6 ya kadar yemek yiyebilirsin 6 dan sonra hiç bişey yeme 9 a kadar su içebilirsin dedi 9 dan sonra hiç biley yok 12 de amaliyata alırız dedi acaba belden mi uyuşturucaklar yoksa komple mi uyutacaklar sizce