Kızlar 3 haziranda doğum yaptım 36 haftalık oğlum oldu hala küvözde yatıyor bugün çıkar diye düşünmüştük basınçlı oksijeni ve küvöz içi oksijeni kesmiştik emzirme denemelerine başlamıştık ki bugün yine oksijeni düşmüş küvöz içi oksijene dönmüşler birde üstüne sağlık ocağından arayıp topuk kanı uygunsuz numune yeniden kan alınması lazım dediler o kadar üzgünüm ki bağıra bağıra ağlamak istiyorum lütfen bize dua eder misiniz 🙏hastanede 35 haftalık 34 haftalık doğan bebekler taburcu oldu biz kaldık yıprandığımı hissediyorum bebeğimin adı Yusuf uras dua istiyorum sizlerden 🙁