yesilkahve çok çok geçmiş olsun umarım sağlıkla alırsınız kucağınıza🙏🏻 Bende bundan muzdaribim yaklaşık 2 aydır. İlk gebeliğim ve 11. Haftamda kırmızı renk kanama yaşadım bi peçete dolduracak şekilde ve kendimi direk hastaneye attım yatışım yapıldı düşük riski var vs falan denildi neyse kanamam durdu Progestan kullanıyorum günde 2 defa vajinal yoldan. Tam bir ay sonra tekrar oldu bu sefer açık pembe renk ve leke şeklinde yine korkup hastaneye gittim yatırdılar bebek kesesi hafif aşağı düşmüş dediler neyse yine geçti kanama bi haftaya kontrole çağırdılar tam gittim doktorun yanına bi lavaboya gireyim dedim yine leke şeklinde açık pembe kan ve yine yatış… bu olayların hepsinde de şükür bebeğim gayet iyi durumdaydı tek umudum o olmuştu zaten. Ve daha 4 5 gün geçti yine aynı leke bu sefer telaşa kapılmadan bekledim takip ettim bi iki sefere geçti tekrar kontrolüm vardı doktor gayet iyi dedi ama 2 aydır yatıyorum kalkmam ayakta durmam yasak buna da şükürler olsun diyorum🙏🏻