kevserky Sorma. Aynı haltı bende yiyordum, ilk kızımda hamile kaldığımı öğrenir öğrenmez bırakmıştım 4 yıl önce. Doğumdan 3 ay sonra tekrar başlamıştım. Şu an ikinci hamileliğimin 7. Ayını bitiricem, 3-4 ay boyunca içmeye devam ettim. İlk ayda normal her gün içiyordum, sonra haftaya düştü. Bayadır içmiyorum çok şükür yani bıraktım inşallah bu vakitten sonrada doğumdan sonra falanda başlamam tekrar 😣 Sigara konusu olunca nefsime hakim olamıyorum denir, çok sinirleniyorum, çok gergin oluyorum denir bahane o olur. Yani konu şu an kahve olduğu için diyorum mesela, sigaradan daha mı zararlı olabilir bi fincan kahve ? 🤷🏻♀️