Arkadaşlar daha önce iki kaybım olmuştu pıhtılaşmaya yatkınlık çıktı ve coraspin 100 mg oksapar 4000 kullanıyorum şimdi 32+2 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolümde doktorum artık coraspini kesiyoruz kullanma dedi oksaparıda doğumdan 10 gün sonra kesecekmişiz sizler coraspini kaçıncı haftada kestiniz doktoruma güveniyorum ama ister istemez içimde korku oluştu nedense