Merhabalar, 34+2 yiz az önce kontrolden çıktık 46cm 2250gram olmuşuz fakat doktor ölçümleri 1 hafta geriden geliyor dedi. Bugüne kadar hep günü gününe gidiyordu çok moralim bozuldu…beslenmene dikkat et dedi yiyeceğim şeyleri saydı hepsini yiyorum ve hamileliğimin başından beri iştahsızdım son 2 haftadır dünyaları yiyormuşum gibi hissediyordum hiç boğazım durmuyordu 🥺 böyle olup ölçümleri düzelen var mı neler yaptınız tavsiyelerinize açığım. 10 gün sonra tekrar geleceğiz gelişimine tekrar bakmak istiyor doktorumuz yardımmmm