Anneyiim Kizlar idrar yolu enfeksiyonu var bende. Doktorum bana ÜROMİSİN 3g verdi kullanan var mı ? İşe yarıyor mu nasıl kullanılır?
Dilara012 Anneyiim evet yarıyor bendede vardı bende kullandım son idrarını yapıp gece bir bardak suya katıp içiyorsun idrar torbası boş olmalı ki ilaç işe yarasın sabah ilk idrarla atıyorsun