Ainour_chamit Kızlar dış gebelik olup sonrasında laparoskopi olan ve laparoskopi sonrası kaç ay sonra gebe kaldınız bilgi verir misiniz kalıp doğuran veya sıkıntı yaşayan var mı
ElifKarata Ainour_chamit dış gebelik geçirdim ama laparoskopiye gerk kalmadan iğneyle atlatmistm. Tüplerin dinlensin dedi doktor 1 sene sonunda yeniden hamileyim.
ElifKarata Ainour_chamit kendim öyle istedim canm eltim dış gebelik geçirmişti 3 ay sonra hemen hamile kalmıştı. Ama iğneyle oldugmz.icin bu kapalı ameliyat ta farklılık gösterebilir.