Melissssa Kızlar kaç haftada oluştu çizgiler ya da hiç oluşmaya var mı yaa daaa kaç günde geçiyor hadi buyurun 😁
Minnakkkk Melissssa 33.haftamda çıkmaya başladı suan 13 günlük kızım var daha gecmedı bı kaç ay sürüyormuş galıba
Esramuratt Yasmnnn 12 13 haftaliktim sanirim alt tarafta cikti gobek deligime kadar 17 haftalik filandim gobek deligimin üstünde göğsüme kadar cıktı daha da koyulasmaya devam ediyor ama herkeste çıkmayabiliyormus canım
Melissssa KlncA bak benim gibi hiç bilmiyor 😁 yok çizgimiş böyle kahverengi oluyormuş hamilelikte çıkıyormuş 😂
Gzddlk Benim ilk hamilelikte 30. haftadan sonra çıkmıştı doğumdan sonra fark etmedim bile ne zaman kayboldu hatırlamıyorum :)
Melissssa Merve101 bende vajina üstü böyle belli belirsiz yatay Bi çizgi çıktı ama çok az belli oluyordu acaba o mu diyorum 🙄😁
Merve101 Melissssa olabilir doğum yaklaştıkca koyulaşıyor diyorlar ama bilemiyorum benimki aynı kaldı 37+2 olduk 🤭 bence herkeste farklıdır 🤗
ikinciannelikicin Benim 2 aylik civari cikmisti 4 aylik cok belirgindi gobek degilinden asagi kahve rengimsi cizgi 7 aydan sonra yavasca kayboldu.
Sarella Melissssa 35+2 haftalığım ama hiç yok 😁ilk hamileliğimdede çok az vardı açık tenli olduğum için sanırım
Duygu_k Melissssa 35. Haftadayım çok hafif bi çizgi var dün akşam farkettim 🙄 4-5 haftada çok koyulaşmaz herhalde 😁