Kızlar bisey sorcam bisey duymuştum ama ne kdr doğru emin olamadım uyurken sol tarafına dönüp uyu diyolar hep bu doğru mu sağ tarafa yatsak çocuğa zararmış diye duymuştum tetonoz aşısı oldum sol kolumdan 2. Dozu ilk dozunda soluma yattığım için kolumu agrtmistum bugün yine aşı oldum yine aynı şeyi yasycm muhtemelen sırt üstü ve sağ tarafa yatmamak lazımmış bu doğru mu