tugba04 Geçmiş olsun canım. Doktora giderek iyi yapmışsın, progestan falan vermedi mi?
Benimde 5 haftalıkken lekelenmem başlamıştı 6 haftalıkken kıpkırmızı kanamam oldu 2 gün boyunca sürdü, kese yanında kanama alanı var demişti bana şimdi 12+3üz çok şükür iyiyiz.
Bol bol dinlen lavabo ve yemek haricinde kalkma