Merhaba herkese 7+4 üm 10 gün önce kanama başladı kese bebek kalp atışı görmüştük yanında kanama alanı olmuş geçen pazartesi iğne vuruldu 1 tane günde bir progeston hap içiyorum cuma gittik kanama alanı kapanmış ama benim kahve lekelenme devam ediyor normal mi bu ne zaman biter acaba
Bide kese bebekten 1 hafta gerideydi böyle olup sonradan normale dönen var mı acaba