Birdemet95 MelodyFairy şey yap farklı test dene ve zaten her geçen gün beta arttığı için koyulaşacaktır
Birdemet95 Annevekizi görüşlerimde sızı başladı dün akşamdan itibaren normalde adet günüme yakın olmazdı arada hafif regl sancısı gibi oluveriyor ve iğne batması gibi şeyler altta
MelodyFairy Birdemet95 3 gün öncesine ait bu test zaten eğer bugün de olmazsam yarın yine test alıp yapcam
Zeyneppp96 Birdemet95 ben de yaklaşık o kadar gün kala aynı markayla zar zor görünen bir çizgiyle öğrendim 😅
emir_01 Zeynepozcan tesekkur ederim ben cok pahali sanmistim cesaret edemiyorum alip yapmaya yada kan vermeye gene olumsuz olacak diye hafif arada gelen sancimd var
zynpkrhsn1 Birdemet95 Hamile olma ihtimalin hepsinin bozuk olma ihtimalinden daha yüksek 😁 ben de trendyoldan prodoctor aldım 2 tane yaptim pozitifti
Birdemet95 zynpkrhsn1 😂😂 çoğu kişi nette aldıklarınız bozuk oluyor falan yazmıştı onları okudum valla buraya sormak istedim o yüzden 😊