__momm güzelim ben de lazere gidemediğim ve ağdayı hijyenik bulmadığımdan epilatör almak durumunda kaldım aprilla marka 200 tll idi gratiste. Trendyolda 250 ye var daha önce braun un yüksek modellerini kullanmıştım aynı işlevi görüyor. Annem kaybettiği için mecburen yeniden aldım yüksek meblağlara hiç gerek yok .. iş görüyor