Kızlar postlarımı görenler bilir dert yanıyodum 13 mm yumurtam diye ama 3 gün sonra gittim yumurtam 23mm olmuş, çatlama iğnesini koldan oldum. Bugün yani 12 si 14 ü ve 16 sında ilişki önerdi doktor. Saati önemlimi dedim hayır dedi(zaten sperm canlı kalıyo ya öyle kanımca) sonra 17 sinde progestan, duphaston ve coraspin kullanıcam… temmuz 3 te de hcg testi yaptır dedi. Doktor nedense mutluydu ya aaaa tüh bak bayramdan sonra öğreniceksin gebe kalırsan dedi 😂 kızlar ya benim bu ilaçlar dahil sürecimi yaşayanlarla destek olalım inşallah tek seferde gebe kalırım