Aldım bebişkomu evimize gidiyoruz artık herkes diyo irem kendisini doğurmuş hala benim olduğuna inanamıyorum rabbim anne olmak isteyipte olamayanlara ve bakabilecek olan herkesin kucağını böyle güzel bir şeyle mükafatlandırsın rabbim bana o fırsatı verdi şükür oğlumu aldım kucağıma sezeryan evet korktuğum gibiydi belki ama değdi çok seviyorum çok tarif edemiyorum duygularımı sevginin en saf ve güzel hali şimdide buna ağlıyorum 🥺😍😍