Lajanam benim uyuşukluk hemen geçmişti ya. Yani ameliyattan çıktım odaya geldim, ayak parmaklarını hareket ettirince hemen sondayı çıkarttırdım, çünkü uyuşukluk komple geçrse acır diye 😂 sonra da o lahnet ilk ayağa kalkış ve yürüyüş 😂😂 Allah kolaylık versin, bolcaaaa yürü daha çabuk toparlarsın