fizikcianne Kızlar merhaba 16+2 haftalık hamileyim. Seğirmeler hissetmeye başladım bu bebeğimin hareketleri mi:)
Tklc fizikcianne evet büyük ihtimalle bu haftalarda böyle tıp tıp atış şeklinde hissediliyor 20. Haftadan sonra tamamen hareketleri hissetmeye başlıyorsunuz
lerem_merel fizikcianne büyük ihtimal bebiştir bende 16 17 haftamda kalp atışı gibi pıt pıt hissetmiştim 🤭🥰🥰🧿
Sibelcin fizikcianne tıpkı kelebek harekwt ediyor gibi cok guzel bi his Allah saglicakla kucagina almayi nasip etsin 🌸