Gulklkn0180 13+5 iken doktorum %70 erkek gibi ama sen yine de alışveriş yapma dedi kesin midir yani değişme yanılma oluyor mu
Ada022 Gulklkn0180 bana da 11+3 de erkeğe benziyor dedi 12+4 kesin erkek dedi alışveriş yapacağım emin misiniz dedim evet dedi cinsiyet değişmedi 29+3 olduk
Yenibirii Gulklkn0180 senin haftan daha cok cok kücük.. yanilma olasiligi cok yüksek bence detayli ultrasona kadar renkli ürünler alma. Benimki kendini göstermedigi icin iki cinsiyetin kullanabilecegi ürünleri almistik başta.
262223-- Gulklkn0180 12 de bana erkeğe benziyor dedi 13.haftada %80 erkek dedi ben 18. Haftada gittim kesin erkek dedi 😂
Gulklkn0180 Ada022 hım haftamiza bakınca doğru gibi o zaman 13+5 çünkü bellidir herhalde cinsiyeti ama alışveriş yapma bekle dedi kafami karıştırdı
Zeynepp1011 Bahar53 ya darısı başıma banada en şom erkek dedi doktor bakalım ama doktorum pipisini gösterdi
Ada022 Gulklkn0180 hastane cihazı doktor bilgiside çok önemli bence kesin demediği sürece alışveriş yapmayın benim doktorum kesn dedi 12+4 pipisini gösterdi erkek diye
Gulklkn0180 Yenibirii şimdilik beklicem hiç bir şey almicam zaten erkek diyince bı tuhaf oldum hevesimde gitti nedense o kadar çok kıza odajlandim ki beklicem ama
cbnayse Valla bize de erkek demişlerdi ama detaylıda kız olduğunu öğrenince çok şaşırmıştık bide farklı farklı doktorlar erkek demişti yani 😅
Zeynepp1011 cbnayse bizede erkek dedi dua ediyorum inşallah kıza döner pipisini gösterdi umudum pek yok ama yinede
Gulklkn0180 Zeynepp1011 ya bende çok dua ediyorum isim bile bulmuştum içimde kaldı gözüm kaldı kıyafetlerde Rabbim sağlıklı hayırlı etsin de yine kalbim kız çocuğuna ağır basıyor
melek65 Elif_p kaçta koz dedi kaçta erkek oldu babada 12 de yüzde 70 kız dedi bu gafta tekrar bakacak
cbnayse Bize 12+4 de %60erkek dedi 15+4 gibi de tekrar erkek görüyorum dedi ve özele gidiyorduk bu ikisi arasında bir kere de devlete gitmiştim o doktor da çıkıntı görüyorum erkek demişti😅 ama değilmiş
Gulklkn0180 cbnayse hadi ya keşke benimde öyle bı şey olsa çok dua ediyorum bı kızım olsun diye oğlum var inşallah kizda olur
Seher_coban Gulklkn0180 ya bende böyle korkuyorum 26 haftalık olduk hala alışveriş yapmadım cinsiyet değişirmi diye😅
Zeynepp1011 Gulklkn0180 sizde benim gibi rabbimin gücüne gitmesin oturup ağladım 😥 1 oglum var bende çok istiyordum kızım olsun.ilkinde de çok istedim kız nasip olmadı buda olmayınca patladım 😄 detayliyi bekleyecem bende
Umutunelifi93 Gulklkn0180 ya Allah’ın gücüne gitmesin rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın benimde ilk gebeliğim ve kız istiyorum doktor biraz ilgisizdi bugün ilk defa cinsiyet söylediler erkek olduğunu duyunca çok üzüldüm bende bi umut umarım değişir siye bekliyorum